Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionLearning and Work Institute (United Kingdom)
TitelSupporting People with English Language Needs to Access Apprenticeships: A Guide for Employers and Providers of ESOL and Apprenticeships
Quelle(2018), (12 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; English Language Learners; Second Language Learning; Apprenticeships; Released Time; Education Work Relationship; Job Training; Skill Development; Employer Employee Relationship
AbstractThis guide has been designed as part of a wider project to raise awareness of ways in which English for Speakers of Other Language (ESOL) learners can benefit from and progress to employment as an apprentice. It also illustrates how a focus on meeting ESOL learners' needs in the workplace can benefit employers and training providers. It is drawn from interviews with employers, ESOL providers, and apprenticeship providers. The project aimed to: (1) establish how and to what extent providers facilitate the transition from ESOL learning to apprenticeships; (2) identify current barriers to progression to apprenticeships for learners with ESOL needs; (3) identify ways in which policy and practice could be improved, to enable more people with ESOL needs to access apprenticeships; and (4) identify any current effective practice in supporting people with ESOL needs to progress into apprenticeships. (ERIC).
AnmerkungenLearning and Work Institute. 21 De Montfort St, Leicester LE1 7GL UK. Tel: +44-0116-204-4200; Fax: +44-0116-204-6988; e-mail: enquiries@learningandwork.org.uk; Web site: http://www.learningandwork.org.uk/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: