Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAfterschool Alliance; Dollar General Literacy Foundation
TitelAfterschool Providing Key Literacy Supports to English Language Learner Students. Dollar General Afterschool Literacy Issue Brief. No. 69
Quelle(2017), (5 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEnglish Language Learners; After School Programs; Literacy Education; Skill Development; Social Development; Emotional Development; Well Being; Family Involvement; Barriers; Student Needs; National Competency Tests; Elementary Secondary Education; Grade 4; Grade 8; Grade 12; Cultural Influences; Teaching Methods; Student Motivation; School Community Relationship; National Assessment of Educational Progress
AbstractThe academic struggles of English language learners highlight the essential need to provide additional supports for this growing body of students. Given the multiple hurdles facing ELL students as they move through school, it is difficult for schools alone to provide ELL students the extra supports necessary for them to succeed academically. Afterschool programs are natural partners to build ELL students' literacy skills, as well as support their social and emotional wellbeing and engage students' families in their education. As a part of the educational ecosystem, afterschool programs are helping all students, including ELL students, reach their full potential. (ERIC).
AnmerkungenAfterschool Alliance. 1616 H Street NW Suite 820, Washington, DC 20006. Tel: 202-347-1002; Fax: 202-347-2092; e-mail: info@afterschoolalliance.org; Web site: http://afterschoolalliance.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: