Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionDepartment of Education (ED)
TitelCentral Region: A Report Identifying and Addressing the Educational Needs
Quelle(2011), (51 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Advisory Committees; Technical Assistance; Educational Needs; Federal Legislation; Educational Legislation; School Districts; Social Indicators; Dropout Rate; Dropouts; Academic Standards; State Standards; Preschool Education; Nursery Schools; Teaching (Occupation); Professional Development; Access to Computers; Disadvantaged; Data Collection; Teacher Effectiveness; Alignment (Education); Student Diversity; Educational Environment; Academic Achievement; Educational Finance; Financial Support; Reading Tests; Mathematics Tests; Surveys; Colorado; Kansas; Missouri; Nebraska; North Dakota; South Dakota; Wyoming
AbstractThis report presents the deliberations of the Central Regional Advisory Committee (RAC), one of 10 RACs established under the Educational Technical Assistance Act of 2002 (20 U.S.C. sections 9601 et. seq.) to assess the educational needs of the region. The committee's report outlines the educational needs across the states of Colorado, Kansas, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, and Wyoming. Committee deliberations took place May 23, 2011, through June 20, 2011. Appended are: (1) Public Comments; (2) Central Regional Profile; and (3) List of Resources. (Contains 4 figures, 28 tables, 3 footnotes and 10 resources.) (ERIC).
AnmerkungenUS Department of Education. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Fax: 301-470-1244; Web site: http://www.edpubs.gov
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: