Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWinters, Dennis
InstitutionUniversity of Wisconsin-Madison, Wisconsin Center for the Advancement of Postsecondary Education
TitelInvesting in Wisconsin's Future: A Proposal for a State Higher Education Nest Egg Program. WISCAPE Viewpoints
Quelle(2010), (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLabor Force Development; Higher Education; State Aid; Educational Finance; Student Financial Aid; Taxes; Early Childhood Education; Public Education; Wisconsin
AbstractWisconsin will face serious challenges in the coming decades if it fails to increase the size and quality of the state workforce talent pool. One potential solution is a "Higher Ed Nest Egg Program", which would put $1,000 per student per year into an account with the sole purpose that the funds be used for postsecondary education in Wisconsin. The resulting increase in educational attainment would enhance the workforce and realize substantial fiscal benefits for the state. (Contains 10 notes.) (As Provided).
AnmerkungenWisconsin Center for the Advancement of Postsecondary Education. University of Wisconsin-Madison, 326 Lathrop Hall, 1050 University Avenue, Madison, WI 53706-1386. Tel: 608-265-6342; Fax: 608-262-4881; e-mail: wiscape-info@education.wisc.edu; Web site: http://www.wiscape.wisc.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: