Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGozali-Lee, Edith; Mueller, Dan
InstitutionWilder Research
TitelProject Early Kindergarten-Early Reading First: Evaluation Report on the Third Year of a Saint Paul Public Schools Initiative
Quelle(2009), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterKindergarten; Child Development Centers; Educational Assessment; Limited English Speaking; English (Second Language); Partnerships in Education; Preschool Education; Alignment (Education); Student Evaluation; School Readiness; Public Schools; Program Effectiveness; Program Evaluation; Beginning Reading; Early Reading; Low Income Groups; Special Education; Minnesota
AbstractProject Early Kindergarten-Early Reading First (PEK-ERF) is a partnership between Saint Paul Public Schools, Wilder Child Development Center, and Bethel University King Family Foundation Child Development Center. The program provides pre-kindergarten education to 3- and 4-year-olds in Saint Paul, and targets those who are low-income, English Language learners, or need Special Education services. Wilder Research conducts an independent evaluation of PEK-ERF, working in conjunction with Saint Paul Public Schools' Department of Research, Evaluation and Assessment. The program achieved a number of successes during its third year. PEK-ERF showed strong implementation efforts. Implementation is an ongoing process, and the program gathered valuable information during its third year on ways to continue strengthening these efforts. Staff can use the evaluation insights provided in this paper to inform future planning. [For the full report, see ED511620.] (ERIC).
AnmerkungenWilder Research. Available from: Amherst H. Wilder Foundation. 451 Lexington Parkway North, Saint Paul, MN 55104. Tel: 651-280-2700; Fax: 651-280-3700; e-mail: research@wilder.org; Web site: http://www.wilder.org/research.0.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: