Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 6, Number 17
Quelle(2006), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGraduation Rate; Academic Achievement; Foreign Countries; Public Education; Newsletters; Budgeting; Educational Finance; Males; Cross Cultural Studies; Comparative Analysis; College Graduates; High School Graduates; Standardized Tests; Data Collection; Research Methodology; Criminals; Institutionalized Persons; Correctional Institutions; Reading Achievement; Mathematics Achievement; Privacy; SAT (College Admission Test)
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) "Saving Futures, Saving Dollars": Five Percent Increase in Male Graduation Rate Could Lead to Savings of $8 Billion Annually; (2) Education at a Glance: International Comparison Places the United States Near the Bottom in High School Graduation Rates and College Graduates; (3) SAT Scores Drop for Class of 2006: Observers Question Whether Longer Tests and Test-Taker Fatigue Are to Blame for Lower Scores; and (4) "Maximizing the Power of Education Data": New Issue Analysis from the Data Quality Campaign Balances Need for Data with Privacy Concerns. (Contains 1 footnote.) (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: