Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 8, Number 11
Quelle(2008), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterGraduation Rate; Dropout Rate; Dropouts; Academic Achievement; Public Education; Newsletters; Budgets; Federal Government; Educational Finance; Academic Standards; College Preparation; Low Income Groups; Mathematics Achievement; Beginning Teachers; Teacher Competencies; Teaching (Occupation); Teacher Persistence; Cultural Influences; High School Students; Educational Quality; Michigan
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) Congress Delays Action on Budget Resolution: Will Take It Up in June, but Expects to Postpone Final Spending Decisions Until Early Next Year; (2) "Raising Graduation Rates in an Era of High Standards": New Report Focuses on Graduation and College-Readiness for All Students, Calls for Greater Attention to Low-Income Students; (3) Rethinking College Readiness in Math: Report Identifies Effective Programs for Preparing Students; (4) "Teaching in Changing Times": Survey of New Teachers Finds Most Feel Prepared for Classrooms and See Teaching as a Lifelong Profession; and (5) "Cultural Revolution Needed to Curb Dropouts": "Detroit News" Editorial Focuses on Detroit High School Students' Efforts to Curb the Dropout Rate. (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: