Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionThomas B. Fordham Institute
TitelAccelerating Student Learning in Ohio. Five Policy Recommendations for Strengthening Public Education in the Buckeye State
Quelle(2008), (24 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterPublic Education; Elementary Secondary Education; Educational Change; Educational Policy; Academic Standards; Accountability; Educational Equity (Finance); Recruitment; Administrators; Educational Quality; Access to Education; Teacher Effectiveness; Best Practices; Ohio
AbstractThis report offers five recommendations for strengthening Ohio's education renewal framework and accelerating the pace of improvement in the months and years ahead. The five recommendations include: (1) Creating world-class standards and stronger accountability mechanisms; (2) Ensure that funding is fairly allocated among all children and schools; (3) Recruit the best and brightest to lead schools and empower them to succeed; (4) Improve teacher quality; and (5) Expand the quality of, and access to, a range of high-performing school options. The report offers relevant examples of the best practices and thinking from across the nation and world as well as within the state of Ohio. Through these means, Ohio will position itself to meet the tripartite goals of maximizing the talents of every child, developing a world-class system of education, and reducing achievement gaps. (Contains 22 endnotes.) (ERIC).
AnmerkungenThomas B. Fordham Foundation & Institute. 1701 K Street NW Suite 1000, Washington, DC 20006. Tel: 202-223-5452; Fax: 202-223-9226; e-mail: backtalk@edexcellence.net; Web site: http://www.edexcellence.net/foundation/publication/index.cfm
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: