Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHussar, William J.
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED), Washington, DC.
TitelProjections of Education Statistics to 2014. Thirty-Third Edition. NCES 2005-074
Quelle(2005), (168 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Elementary Secondary Education; Enrollment Trends; Public Schools; Higher Education; Institutional Characteristics; High School Graduates; Teachers; Academic Degrees; Public Colleges; Educational Finance; Teacher Student Ratio
Abstract"Projections of Education Statistics to 2014" is the 33rd report in a series begun in 1964. This report provides revisions of projections shown in "Projections of Education Statistics to 2013." It includes statistics on elementary and secondary schools and degree-granting institutions. Projections of enrollment, graduates, teachers, and expenditures to the year 2014 are also included. In addition to projections at the national level, the report includes projections of public elementary and secondary school enrollment and public high school graduates to the year 2014 at the state level. These projections were produced by the National Center for Education Statistics (NCES) to provide researchers, policy analysts, and others with state-level projections developed using a consistent methodology. They are not intended to supplant detailed projections prepared in individual states. Appended are: (1) Projection Methodology; (2) Supplementary Tables; (3) Data Sources; and (4) Glossary. (Contains 36 figures and 39 tables.) (ERIC).
AnmerkungenED Pubs, P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827 (Toll Free).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: