Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionDepartment of Education, Washington, DC.
TitelTips for Reading Tutors = Consejos para los Tutores en Lectura.
Quelle(2003), (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; spanisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Elementary Secondary Education; Instructional Effectiveness; Reading Difficulties; Reading Improvement; Student Needs; Tutoring
AbstractReading is the basis for learning and school success. While reading is learned primarily in the classroom, many students need extra time and help. Research shows that tutoring is a great way for individuals and groups outside school to support learning, but effective tutoring requires appropriate training and careful planning. This brochure, written in both English and Spanish, presents some basic tips for reading tutors. The brochure begins by citing ways in which tutoring helps the learner and ways in which it helps the tutor. It then lists 10 tips for reading tutors. (NKA)
AnmerkungenU.S. Department of Education, 400 Maryland Ave., SW, Washington, DC 20202. Tel: 800-USA-LEARN (Toll Free); Web site: http://www.NoChildLeftBehind.gov. For full text: http://www.ed.gov/offices/OIIA/pfie/readingtutors/.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: