Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMGT of America, Inc., Tallahassee, FL.
TitelComparison of State Construction Assistance Programs.
Quelle(1999), (70 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterComparative Analysis; Construction Costs; Elementary Secondary Education; Eligibility; Public Schools; School Construction; State Aid; State Programs; State Surveys
AbstractThis report summarizes survey data collected from responding Departments of Education in all 50 states concerning the planning and financing of public school facility design and construction. The survey was conducted as part of a study for the New Mexico Public School Capital Outlay Equity Task Force. It does not attempt to address every possible aspect of state school construction assistance programs. It does, however, provide an up-to-date summary of state programs. The survey results are displayed in two formats. The first is a state-by-state written summary, and the second is a pictorial display of data. Accompanying these exhibits are reference notes, as written by the state or compiled from supplemental materials, that further explain their responses to the survey. (EV)
AnmerkungenMGT of America, Inc., 1607 Cooper Point Rd., N.W., Suite 102, Olympia, WA 98502. Tel: 800-326-2640 (Toll Free).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: