Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenBartrum, Anna (Hrsg.); Wilkin, Andrew (Hrsg.)
InstitutionAssociation for Language Learning, Rugby (England).
TitelTuttitalia: The Italian Journal of the Association for Language Learning, 1994-1997.
Quelle(1997) 10-16, (428 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; italienisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN0957-1744
SchlagwörterAdult Education; Classroom Techniques; College Students; Communicative Competence (Languages); Cultural Education; Deafness; Distance Education; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Evaluation Methods; Females; Grammar; High School Students; Higher Education; Immigrants; Instructional Materials; Interlanguage; Internet; Italian; Italian Literature; Language Proficiency; Language Usage; Multimedia Materials; Native Speakers; Oral Language; Pronunciation; Reading Skills; Second Language Instruction; Second Language Learning; Special Education; World Wide Web; Brazil; Italy; United Kingdom (Scotland)
AbstractThis journal focuses on the learning and teaching of Italian as a foreign language. Selected articles include the following: "Immigrant Women in Bologna: Themes and Problems"; "But Those Cursed Accents: Where Did They Go?"; "Modern Languages in the Primary School: The Scottish Experience"; "Suggested Strategies for the Use of Authentic Video Materials"; From Teaching to Research: Role-Play and Communicative Competence"; "Women. Literature, and Society"; "Space Relations in Contemporary Italian"; "How to Test and Evaluate Oral Proficiency in Italian"; "Interactive Italian"; "Travels with a Mouse--Italy on the Internet." Regular features include the following: News and Views; Reviews; Notes for Contributors; and Homework Pack Sample. All articles are extensively referenced. (KFT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: