Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenKansanen, Pertti (Hrsg.)
InstitutionHelsinki Univ., (Finland). Dept. of Teacher Education.
TitelDiscussions on Some Educational Issues VII. Research Report 175.
Quelle(1997), (127 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; finnisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN0359-4203
ISBN951-45-7589-X
SchlagwörterCross Cultural Studies; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Mathematics Education; Problem Solving; Teaching Methods; Czech Republic; Finland
AbstractThis document, described as both a "research report" and the seventh item in a series dealing periodically with various educational issues, contains six articles discussing diverse educational topics. Papers include: (1) "Problem Posing in Mathematics Education" (Andras Ambrus); (2) "Cooperating Teachers and Their Role in Students' Teaching Practice" (Friedrich Buchberger); (3) "Teacher's Purposes and Student's Intentions. Do They Ever Meet?" (Pertti Kansanen); (4) "On Some Psychological Contributions to Theory and Practice of Instructional Design" (Andrei Podolskij); (5) "Some Characteristics of Education in Finland and in the Czech Republic: A Comparative View" (Jan Prucha); and (6) "Den inlarningspsykologiska grunden for didaktik" (Claes-Goran Wenestam). (ASK)
AnmerkungenUniversity of Helsinki, Department of Teacher Education, P.O. Box 38 (Ratakatu 6 A), FIN 00014, Helsinki, Finland.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: