Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSteineger, Melissa
InstitutionNorthwest Regional Educational Lab., Portland, OR. Center for National Origin, Race and Sex Equity.
TitelPrevenir y Combatir El Acoso en La Escuela: Guia de Recursoso para Educadores de los Grados "K" al Grado "12" (Preventing and Countering School-Based Harassment: A Resource Guide for K-12 Educators).
Quelle(1997), (60 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Sprachespanisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Adolescents; Antisocial Behavior; Children; Elementary Secondary Education; Prevention; School Security; Sexual Harassment
AbstractThis guide focuses on the issue of school-based harassment. It is intended to help educators prevent or curtail all forms of harassment by highlighting school-based harassment issues, by describing remedies and prevention strategies, and by providing additional resources. It details some of the problems school-based harassment engenders, and it explores common misperceptions of harassment, as well as its legal implications. The guide features an overview of harassment, offering specific strategies for preventing--and responding to--such harassment. Such tactics include professional development, curricular concerns, and personal considerations for educators. It describes what school employees, families and communities, and students need to know by using a question-and-answer format. The three sections that cover these can be pulled out and used separately. Some of the legal foundations of responses are likewise discussed, and an emphasis on self-reflection is prominent throughout the text. A case study is presented. Online, organizational, print, video, and curricular resources are listed. (RJM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: