Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenMarshall, Brigitte (Mitarb.)
TitelEnglish Language Training for Employment Participation. Resource Package.
Quelle(1998), (184 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Adult Education; Classroom Environment; Corporate Education; Difficulty Level; Educational Needs; Educational Strategies; Grouping (Instructional Purposes); Instructional Design; Instructional Materials; Job Skills; Language Skills; Second Language Instruction; Skill Development; Student Empowerment; Vocational English (Second Language)
AbstractThe resource materials in this package are designed for use by English language and job training instructors attempting to make their instruction more urgently and comprehensively employment-focused. They are arranged in topical sections, each with an introduction and brief description of how they may be used. Sections address these topics: background information on the Secretary's Commission on Achieving Needed Skills (SCANS) Report, employers' perceptions, and strategies for using the report to teach the designated skills; instructional design and SCANS-influenced lesson plans; classroom management, grouping and involvement strategies; selection and use of instructional technology; supporting students in accepting responsibility for their own learning; assessment and accountability (general issues and self-assessment strategies); designing programs for low-level students; connecting adult education programs to business and industry; and testimonials from teachers and administrators who have been working with strategies presented in this package. The materials may be used as masters for reproduction and adaptation as appropriate. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: