Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inund weitere
Sonst. PersonenWhite, Arthur L. (Hrsg.)
InstitutionNational Association for Research in Science Teaching.
TitelMaking a Difference: Building a Coherent Theory of Learning. Final Program and Abstracts of NARST Annual Meeting (Oak Brook, Illinois, March 21-24, 1997).
Quelle(1997), (228 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Classroom Environment; Cultural Context; Educational Change; Educational Strategies; Educational Technology; Elementary Secondary Education; Epistemology; Evaluation; Gender Issues; Higher Education; Misconceptions; Nonformal Education; Philosophy; Science Curriculum; Science Education; Teacher Education; Teaching Methods
AbstractThis document contains the final program and abstracts for the 1997 annual meeting of the National Association for Research in Science Teaching (NARST). Strands of the meeting included "Learning: Students' Conceptions and Conceptual Change"; "Learning: Classroom Contexts and Learner Characteristics"; "Teaching"; "Teacher Education"; "Curriculum, Evaluation, and Assessment"; "Cultural, Social, and Gender Issues"; "Educational Technology"; "History, Philosophy, and Epistemology"; and "Informal Learning". This program also contains general information about NARST including NARST Outstanding Paper Award submissions, an explanation of program session formats, the strand key, publishers' exhibits, information about the 1998 NARST annual meeting, strand coordinators, program proposal assessors, award winners, and the names of various committees and representatives. (JRH)
AnmerkungenNational Association for Research in Science Teaching, The Ohio State University, 1929 Kenny Road, Suite 200E, Columbus, OH 43210.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: