Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEmbassy of Spain, Washington, DC. Education Office.
TitelDe Par en Par (Wide Open), 1995.
Quelle(1995) 8-9, (84 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Sprachespanisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN1066-8438
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Art Activities; Bilingual Education; Childrens Games; Class Activities; Content Area Reading; Educational Games; Folk Culture; Foreign Countries; Foreign Language Periodicals; Instructional Materials; Preschool Children; Preschool Education; Recreational Activities; Spanish Speaking; Units of Study; Spain
AbstractThis document consists of two issues (1995) of a Spanish-Embassy publication to aid teachers of the Spanish language in elementary and middle schools, with classroom activities and lesson plans. Each issue is illustrated with photographs, maps, and drawings, and each concentrates on a particular topic. Issue number 8 concerns art; issue number 9 concerns folklore tales and legends. These issues include articles to read and activities such as drawing, playing, investigating, and thinking, to do. The back cover of each issue contains information on scholarships and courses for teachers of Spanish. (NAV)
AnmerkungenDe Par en Par, Oficina de Educacion, Consulado Gral. de Espana en Los Angeles, 6300 Wilshire Blvd., Suite 1740, Los Anegles, CA 90048.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: