Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCampbell, Patti C.; Campbell, Charles Robert
InstitutionKansas Univ., Parsons. Schiefelbusch Inst. for Life Span Studies.
TitelInstructional Teaming, Part B: Skills for Delivering Instruction. Trainee Workbook. Building Inclusive Schools, Module 4.
Quelle(1995), (107 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Leitfaden; Unterricht; Lernender; Classroom Techniques; Decision Making; Disabilities; Elementary Secondary Education; Inclusive Schools; Inservice Teacher Education; Instructional Development; Instructional Improvement; Positive Reinforcement; Regular and Special Education Relationship; Teaching Methods; Team Teaching; Teamwork
AbstractThis manual presents the trainee's workbook and the trainer's guidelines for the fourth of six modules in a teacher inservice series developed to promote the unified effort of both regular and special education personnel in understanding and applying nationally recognized practices to implement fully inclusive education for students with diverse learning abilities and disabilities. Module 4 is on skills for delivering instruction on the instructional team. The trainee workbook is in the form of: (1) 37 transparency masters which provide information on using performance assessment, applying reinforcement, identifying potential reinforcers, instructional delivery techniques, time delay, prompting, graduated guidance, and instructional decision making; and (2) 3 activities applying the principles covered by the transparencies. The manual for trainers offers specific objectives and suggested comments keyed to each of the transparencies, addressing the topics of delivering instruction, performance and product, instructional intervention, instructional modifications, performance data, and data-based instructional decisions. A pre/posttest is also included. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: