Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBlumner, Ellen
InstitutionDundalk Community Coll., Baltimore, MD.
TitelTeam Building and Problem Solving. The Port of Baltimore Workplace Skills Development Project.
Quelle(1994), (56 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Adult Basic Education; Adult Literacy; Decision Making; Functional Literacy; Group Dynamics; Interpersonal Competence; Literacy Education; Meetings; Personality Measures; Personality Traits; Pretests Posttests; Problem Solving; Skill Development; Teamwork; Workplace Literacy; Maryland (Baltimore); Myers Briggs Type Indicator
AbstractThis set of learning modules was developed during a project to deliver workplace literacy instruction to individuals employed in the more than 50 businesses related to the activities the activities of the Port of Baltimore. It is intended to help employees in port businesses develop team building and problem-solving skills. The following topics are covered in the individual modules: team dynamics, group problems, divergent thinking, problem solving, decision making, effective meetings, and the Myers Briggs Type Indicator. The final module is a postassessment. Each module contains objectives, procedures, student handouts, and learning activities/grammar exercises. (MN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: