Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJaniszewski, Kathryn; Permut, Cathy
InstitutionDundalk Community Coll., Baltimore, MD.
TitelLearning To Learn for the Customs Brokers Exam. The Port of Baltimore Workplace Skills Development Project.
Quelle(1994), (116 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Adult Basic Education; Adult Literacy; Content Area Reading; Functional Literacy; Grammar; International Trade; Literacy Education; Pretests Posttests; Punctuation; Reading Comprehension; Reading Skills; Sentences; Skill Development; Test Wiseness; Workplace Literacy; Maryland (Baltimore)
AbstractThis set of learning modules was developed during a project to deliver workplace literacy instruction to individuals employed in the more than 50 businesses related to the activities of the Port of Baltimore. It is intended to prepare students for the Customs Brokers examination within a 6-week course period. Actual material from past Customs Brokers examinations and the publication "The Harmonized Tariff," which customs brokers use to find and rate the price of goods, is included throughout the modules. The first module contains a preassessment designed to evaluate students' existing knowledge about customs work and their learning styles. The following topics are covered in the modules 2-6: technical reading and reading comprehension, grammar, punctuation, complex sentences, and test strategies. Each module contains objectives, procedures, student handouts, and learning activities/grammar exercises. Appendixes constituting approximately 50% of the document contain the October 1992 Customs Brokers examination and answers and answers to all exercises included in the learning modules. (MN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: