Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBorden, Sandi; und weitere
InstitutionSouthwest Educational Development Lab., Austin, TX.
TitelHarnessing the power of Beliefs: Guides for Policy and Practice. Insights on Educational Policy and Practice Number 11.
Quelle(1989) 11, (6 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Policy; Elementary Secondary Education; Institutional Mission; Organizational Objectives; School Effectiveness; School Restructuring; State Standards; Texas
AbstractA set of belief statements outlined by Texas educators that express fundamental assumptions about individual responsibilities, school obligations, and educational system goals are described in this educational policy bulletin. The following five criteria are used to test each belief statement: relevance; importance; common meaning; context; and universality. Ten belief statements comprising a declaration of intent for policy review and design are outlined; they provide a framework for evaluating the educational organizational structure and a starting point for building a new one. (LMI)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: