Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEddowes, E. Anne; Osborne, Catherine
TitelA 'Philosophy of Teaching Scale' for Use with Elementary School Teachers.
Quelle(1988), (7 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Classroom Environment; Classroom Techniques; Educational Philosophy; Elementary Education; Elementary School Teachers; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Rating Scales; Teaching Styles
AbstractThis guide discusses the Philosophy of Teaching Scale (POTS) which was developed to define the physical setting of participants' classrooms, and participants' orientation on six philosophical dimensions. The six dimensions are: (1) learning environment and experiences; (2) curriculum; (3) grouping; (4) instructional style; (5) discipline; and (6) evaluation. The POTS has also been used to determine elementary school teachers' perceptions of the ways in which they work with students in their classrooms. The POTS has a potential range of one to five, with one reflecting the most structured orientation and five the least structured. The selection of item content is described. An example of the POTS is included. (RJC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: