Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBarrera, Maria; Rosenberg, Graciela
InstitutionDallas Independent School District, TX. Dept. of Research and Evaluation.
TitelEl ensenar a escuchar, a hablar, a leer y a escribir. Cuadernos para el entrenamiento de maestros de educacion bilingue. Cuardernos 1, 2 y 3, Serie D. (Teaching Listening, Speaking, Reading, and Writing. Training Packets for Bilingual Teachers. Packets 1, 2 and 3, Series D.)
Quelle(1982), (205 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Sprachespanisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Bilingual Education; Educational Objectives; Elementary Education; English (Second Language); Language Skills; Listening Skills; Oral Language; Reading Instruction; Second Language Instruction; Spanish; Teaching Guides; Teaching Methods; Vocabulary Development; Writing Instruction
AbstractThis teacher training guide includes three major units that deal with the teaching of listening, speaking, reading, and writing skills in Spanish in the bilingual classroom. Each packet includes objectives, materials, and activities that help develop and promote students' receptive and productive skills. Other major topics covered include: the elements of language, including prosody, orthography, analogy, syntax, and semantics; aspects of oral language and activities for its development, including conversations, games, use of pictures and drawings, dramatization, and improvised dialogs; and methodology of reading, including syntactic methods, phonetic methods, onomatopeic methods, analytical and global methods, eclectic procedures and the experiential approach. Transparencies for each method are included. (TR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: