Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNew York State Education Dept., Albany.
TitelThinking Skills across the Curriculum: A Compendium of Thinking Skills Practices K-12.
Quelle(1985), (79 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Cognitive Ability; Cognitive Development; Cognitive Processes; Convergent Thinking; Creative Thinking; Critical Thinking; Divergent Thinking; Elementary Secondary Education; Fused Curriculum; Interdisciplinary Approach; Logical Thinking; Productive Thinking; New York
AbstractCompiled to illustrate that teachers in New York state--in all curricular areas and at all grade levels--are working to improve students' ability to think logically and creatively, this document outlines programs on thinking skills across the curriculum, from kindergarten through grade 12. The document begins with a chart listing program titles, grade levels, target populations, disciplinary focus, levels of implementation, school districts, and page number of this document on which each program is described. Individual descriptions include information on program objectives and implementation, as well as the name and address of a contact person and a brief program description. (EL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: