Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionChicago Board of Education, IL. Dept. of Curriculum.
TitelGuida Didattica per l'Insegnamento della Matematica. Livelli G, H = Mathematics Curriculum Guide for Italian-Speaking Students, Levels G and H. Working Draft.
Quelle(1978), (153 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheitalienisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Bilingual Education; Curriculum Guides; Educational Objectives; Elementary Education; Elementary School Mathematics; Geometry; Italian Americans; Limited English Speaking; Mathematical Concepts; Mathematics Instruction; Measurement Techniques; Number Systems; Worksheets
AbstractThe curriculum guide is for levels G and H of the mathematics segment of Chicago's bilingual education program for limited-English-speaking native Italian-speaking students. It includes specific instructional objectives and worksheets for teaching the mathematical concepts of place value, whole numbers, rational numbers, measurement, geometry, and includes a section on solving mathematical problems at each of the two levels. A 10-item bibliography and glossary are appended. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: