Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWolfe, Lee R.
InstitutionNational Center for Education Statistics (ED), Washington, DC.
TitelRevenues and Expenditures for Public Elementary and Secondary Education: FY 1980.
[Report No.: NCES-82-120
Quelle(1982), (35 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Educational Finance; Elementary Secondary Education; Expenditure per Student; Federal Aid; Federal Programs; Income; National Surveys; Public Schools; School District Spending; School Districts; School Statistics; School Support; Tables (Data)
AbstractThis report provides national and state summaries of local public education agency revenues by source and expenditures by function for fiscal year 1980. National trends since fiscal year 1971 are presented and discussed in the text. The appendix consists of 10 tables of financial statistics that provide detailed information about each state for fiscal year 1980. Tables 1 to 4 provide state aggregate data for revenues received by local education agencies; tables 5 to 9 provide state aggregate data for outlays; and table 10 presents the basis for allocation of monies under Public Laws 81-874 and 89-10 (the Elementary and Secondary Education Act). (Author/PGD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: