Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSandrin, James V.
TitelPerceptions of Educational Practices (PEP) as Viewed by Three Educational Populations: (1) Cooperating Teachers; (2) Student Teachers; and (3) Administrators.
Quelle(1980), (31 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAdministrators; Attitudes; Cooperating Teachers; Curriculum Development; Educational Practices; Family Life Education; Human Relations; Individualized Instruction; Inservice Teacher Education; Interpersonal Competence; Minimum Competencies; Parent Teacher Cooperation; Student Responsibility; Student Teachers; Year Round Schools
AbstractPerceptions of educational practices were compiled from three educational populations (cooperating teachers, student teachers, administrators). Six questions were asked: (1) What are the important goals of the school? (2) What practices should be implemented in the school curriculum? (3) What practices should be implemented in the school's total program? (4) What are the best features of the school? (5) What might be undertaken to improve the school? and (6) What elements of the school's program might be eliminated? A rank ordering and statistical treatment are provided for the first four questions. Answers to the last two questions, which are open-ended, are listed. (CJ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: