Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCoffman, Charlie Q.
TitelTime to Take Inventory. Behaviors or Concepts or Both.
Quelle, (8 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterStellungnahme; Cognitive Development; Cognitive Style; Competency Based Education; Concept Formation; Course Organization; Educational Objectives; Lesson Plans; Minimum Competencies; Secondary Education; Skill Development; Teacher Effectiveness
AbstractTeachers should organize their instructional programs on objectives that relate to student and teacher understandings, attitudes, and appreciation rather than on objectives that emphasize performance or competencies. Studies to identify differences in schools achieving lower than expected results on state tests of basic skills indicate three elements: 1) teacher's understanding of the structure and substance of the content being taught, 2) teacher's awareness of the particular characteristics of the group of students being taught, and 3) teacher's use of practices consistent with principles of learning. The teacher should be able to grasp the structure of a subject in a way that permits other things to be related to it. These abilities will enable the teacher to teach students"how to learn," as well as enabling them to transmit basic skills and competencies. (CJ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: