Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSavage, John A.
InstitutionNebraska Univ., Omaha. Center for Urban Education.
TitelThe Documentation and Demonstration of the Planning Process: A Report on the Planning of the Teacher Corps Corpsmember Training Institute.
Quelle(1977), (160 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterConflict Resolution; Cooperative Planning; Decision Making; Educational Objectives; Inservice Teacher Education; Instructional Development; Internship Programs; Leadership Training; Long Range Planning; Program Development; Team Training
AbstractThe Corpsmember Training Institute (CMTI) is a three-week living and learning experience for all new Teacher Corps Interns and Team Leaders. The first CMTI planning process is documented in this report. The first chapter serves as an overview of the planning process. It provides a brief description of the sequence of planning events, and discusses the concerns and issues which were at the heart of the CMTI planning effort. The second chapter describes the initial steps in planning the CMTI. Chapters Three and Four, respectively, describe the intermediate and the final planning stages. Chapter Five reports on the final Institute Review and Advisory Panel meeting, and Chapter Six provides a conclusion and recommendations for the planning of future institutes. (Author/JD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: