Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBritton, James; und weitere
InstitutionSchools Council, London (England).; London Univ. (England). Inst. of Education.
TitelKeeping Options Open--Writing in the Humanities.
Quelle(1974), (30 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Educational Research; Foreign Countries; Secondary Education; Skill Development; Student Participation; Student Teacher Relationship; Teaching Guides; Teaching Methods; Writing (Composition); Writing Processes; Writing Skills; United Kingdom (England)
AbstractThis is one in a series of eight discussion pamphlets produced by the Writing Across the Curriculum Project dealing with some of the issues connected with writing in the schools and their relation to learning. This pamphlet focuses on project work in the humanities. It uses examples of the writings of 14- to 16-year-old students to demonstrate the range of function and intended audience evident in writing from first-hand experience when students are given freedom in their choice of form and in the pace of their writing. (FL)
AnmerkungenExport Department, Ward Lock Educational, 116 Baker St., London W1M 2BB, England ($10.00 plus $1.00 postage, for entire set; individual copies are not available)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: