Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlbright, Len; Fabac, John
InstitutionIllinois Univ., Urbana. Bureau of Educational Research.
TitelConducting Student Follow-Up. Instructor's Guide 8.
Quelle(1978), (20 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Evaluation Methods; Followup Studies; Handicapped Children; Identification; Records (Forms); Secondary Education; Student Evaluation; Teaching Guides; Vocational Adjustment; Vocational Education
AbstractPart of a resource package designed to assist local education agency personnel in improving quality of instruction and supportive services to special needs students enrolled in vocational education programs, the eighth of nine instructor guides presents procedures for conducting a followup of students who have completed the vocational program and who are engaged in work and/or continued training. It is explained that information collected from learner followup should provide the instructor with a reading on the student's level of work adjustment and point out areas within the instructional program which may need to be strengthened. Example documents include a former student interview guide, a sample former student followup questionnaire, and a summary report form on the followup of former special needs students. (SBH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: