Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAntill, Ellen; Tharp, Roland G.
InstitutionKamehameha Schools, Honolulu, HI. Kamehameha Early Education Project.
TitelA Comparison of the Industriousness Levels of KEEP and Public School Students. Technical Report #55.
Quelle(1974), (14 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAttention Control; Behavior Patterns; Classroom Research; Comparative Analysis; Demonstration Programs; Early Childhood Education; Hawaiians; Kindergarten Children; Primary Education; Public Schools; Study Habits
AbstractThis report compares the on-task behavior (industriousness) of K-3 students in the demonstration school of the Kamehameha Early Education Program (KEEP) with that of children from classes in four public schools. Industriousness was measured by tallying the occurrence of such behaviors as working on an appropriate task, attending to the teacher, or generally behaving as the learning situation required. In general, only data collected in the morning during reading, language arts or kindergarten readiness classes were used in the analyses. Results indicated a higher level of on-task behavior in the KEEP classrooms than in the public school classrooms. These differences were significant for the comparisons between KEEP and three of the four public school classrooms. (BD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: