Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOffice of Education (DHEW), Washington, DC. Teacher Corps.; Lansing School District, MI.; Michigan State Univ., East Lansing. Coll. of Education.
TitelTowards Excellence in Elementary Education; A Program for Improving the Professional Growth Opportunities for Elementary Teaching Personnel.
Quelle(1976), (30 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterElementary Education; Elementary School Teachers; Inservice Teacher Education; Professional Continuing Education; Student Teachers; Teacher Educators; Teacher Improvement
AbstractThe Excellence in Elementary Education (EEE) program provides a number of interdependent experiences aimed at optimizing the quality and availability of professional growth opportunities for persons specializing in elementary education: prospective teachers, inservice teachers, prospective teacher educators, and inservice teacher educators. The program is predicated upon the notion that outcomes will be most constructive when diverse sets of educators work together and share decision-making on how teaching and learning for any particular group of students might be improved. Recommendations are offered for the development and implementation of future EEE type programs. An essay on a first year's experience in an EEE program is attached. (MM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: