Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWeishan, Robert J.; Drake, Matthias C.
InstitutionOhio State Univ., Columbus. Center for Vocational Education.
TitelCommunity Involvement and the Schools. The Community and School-Based Career Education.
Quelle(1975), (35 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Career Education; Community Involvement; Educational Planning; Elementary Secondary Education; Inservice Education; Preservice Teacher Education; Program Development; Resource Materials; School Community Relationship
AbstractFirst of a six-volume package, the guide introduces a resource and planning program for school practitioners responsible for involving the community in career education. The program, designed for use in preservice or inservice training of educational personnel, includes models, references, and suggestions for developing programs to secure community support and participation in career education. The document provides an overview of the program, and a rationale for community involvement in school-based career education is presented. (NJ)
AnmerkungenCenter for Vocational Education, Ohio State University, 1960 Kenny Road, Columbus, Ohio 43210 (Order No. S14I, $3.00 ea.; Complete set of six, Order No. S14, $10.00 per set)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: