Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHuckfeldt, Vaughn
InstitutionWestern Interstate Commission for Higher Education, Boulder, CO. National Center for Higher Education Management Systems.
TitelA Federal Planning Model for Analysis of Accessibility to Higher Education: An Overview.
Quelle(1973), (50 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Demand; Educational Planning; Educational Supply; Federal Aid; Federal Programs; Financial Support; Higher Education; Management Systems; Models; Private Financial Support; State Aid
AbstractThis report presents an overview of the results of an initial research effort in the development of a comprehensive national planning model for higher education. The design of the prototype model discussed in this report is based on existing or derivable institutional and student data and is designed to permit prototype planning studies to examine the impact of alternative federal programs on accessibility and, to a lesser extent, on institutional viability. The prototype model will assist primarily in identifying high-payoff areas for future research on a comprehensive planning model and additional data requirements of such a model. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: