Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenBagley, Ayers (Hrsg.)
InstitutionSociety of Professors of Education, Washington, DC.
TitelResponding to the Power Crises in Teacher Education.
Quelle(1971), (107 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Abstracts; Conferences; Foreign Countries; History; Professional Associations; Speeches; Teacher Education; Values
AbstractThis document presents the texts of papers delivered at the 1971 meeting of the Society of Professors of Education. These papers are as follows: "Power Conflicts and Crises in Teacher Education: Some Historical and International Perspectives," by William W. Brickman; "Expectations vs. Reality: Behavioral Science Response to Teacher Education Demands," by Don C. Charles; "Value Conflicts, Rights and Teacher Education," by Joe Park; and "The Phenomenological Crises in Teacher Education," by Van Cleve Morris. Also included in this document are abstracts of papers delivered at the same Chicago conference by the following organizations: American Educational Studies Association (on general educational topics); Comparative and International Education Society (on educational problems in other countries); and History of Education Society (on men and events). (JA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: