Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Committee for Audio-Visual Aids in Education, London (England).
TitelTelevision at the University of Leeds; A Symposium.
Quelle(1966), (56 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterClosed Circuit Television; Educational Objectives; Educational Television; Higher Education; Production Techniques; Programing (Broadcast); Staff Role; Staff Utilization; United Kingdom (Great Britain)
AbstractComposed of articles written by the closed circuit television (CCTV) team at the University of Leeds, this booklet attempts to provide a picture of the factors involved in organizing and making television material designed specifically for teaching purposes. The articles cover defining objectives for educational television in higher institutional settings, an accounting of the staff and equipment needed to run the CCTV program, a discussion of the producer in the educational television context, and explanation of the chronology of the production process, a view of the technical side of production and equipment, a description of the role and problems of the designer in CCTV, a consideration of some practical problems in CCTV, and a discussion of research and evaluation methods to determine the efficacy of CCTV. (SH)
AnmerkungenVisual Education Book Service, 33 Queen Anne Street, London, WLM OAL, England
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: