Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPucel, David J.; und weitere
InstitutionMinnesota Univ., Minneapolis. Dept. of Trade and Industrial Education.
TitelQuestionnaire Follow-Up Returns as a Function of Incentives and Responder Characteristics.
Quelle(1970), (17 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEmployment; Followup Studies; Graduate Surveys; Incentives; Questionnaires; Regional Schools; Research Methodology; Return on Investment; Vocational Schools; Minnesota
AbstractThe purpose of the 6-year Minnesota Student Characteristics and Occupationally Related Education Project is to identify criteria which are useful to counselors and others in the selection and counseling of post-high school vocational-technical students as they choose specific vocational-technical curriculums. The initial phase collected preenrollment data on 17,500 Minnesota area vocational-technical school applicants. This phase is a pilot followup of 1,128 graduates of Minnesota Area Vocational-Technical Schools 1 year after graduation, to gather data related to their relative success on the job. The specific purpose is to test the effectiveness of various incentives designed to maximize the percentage of mailed questionnaire returns. Data were based on 576 (52 percent) responses obtained during a 4-week period. Other variables included time interval, sex, and occupational cluster. Percentage of returns can be increased by introducing incentives into the followup procedures. A related document is available as ED 025 658. (CH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: