Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWINTERS, WILLIAM K.
InstitutionNational Center for Educational Statistics (DHEW/OE), Washington, DC.
TitelDYNAMOD II IN A TIME SHARING ENVIRONMENT.
Quelle(1967), (43 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAge Groups; College Faculty; College Students; Computer Oriented Programs; Dropouts; Elementary School Students; Elementary School Teachers; Models; Probability; Programing; Racial Composition; School Demography; Secondary School Students; Secondary School Teachers; Sex Differences; Time Sharing; District of Columbia
AbstractTHIS NOTE IS CONCERNED WITH THE DETAILED DESCRIPTION OF SEVERAL ASPECTS OF DYNAMOD II. ITS PURPOSE IS TO DESCRIBE THE ANALYTICAL ASPECTS OF THE MODEL AND TO SHOW HOW IT IS IMPLEMENTED AND USED IN A TIME-SHARING ENVIRONMENT. THE OVERALL STRUCTURE OF THE PROGRAM FOR THE MODEL IS DESCRIBED, AND THE VARIABLES DEFINED IN THE PROGRAM AND THE PART THEY PLAY IN THE PROGRAM ARE DISCUSSED. ANALYTICAL DEVELOPMENT OF THE PROGRAM, FILES AND THE MANNER IN WHICH THEY ARE SET UP, DATA STORAGE, OPTIONS AND FORMAT OF OUTPUT, THE USE OF THE SYSTEM IN A TIME-SHARING ENVIRONMENT, AND APPENDICES LISTING THE PROGRAM, DATA FILES, AND SAMPLE RUNS USING THE MODEL ARE INCLUDED. (HW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: