Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Sackstein, Starr |
---|---|
Titel | Assessing with respect. Everyday practices that meet students' social and emotional needs. |
Quelle | Alexandria, VA: ASCD (2021)
PDF als Volltext |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben; Index |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Monographie |
ISBN | 9781416629993; 9781416629979 |
Schlagwörter | Social learning; Study and teaching; Emotional intelligence; Teacher-student relationships; Educational equalization; Motivation in education Soziales Lernen; Study; Studies; Teaching; Studium; Unterricht; Emotionale Intelligenz; Teacher; Teachers; Student; Students; Relationship; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Schüler; Schülerin; Studentin; Wechselbeziehung; Verbindung; Education; Bildung; Erziehung; Motivation; Educational motivation; psychologische; Motivation (psychologisch); Bildungsmotivation |
Erfasst von | EBSCOhost |
Update | 2021/2/04 |