Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/UrheberSusan Chaudoir
TitelA Case Study of Learning Writing Assignments in the Undergraduate Nursing Curriculum.
Quelle University of Alberta (2014)
PDF als Volltext kostenfreie Datei
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; Sammelwerksbeitrag
DOI10.7939/R3RB6W25G
SchlagwörterConferences
Abstract2014. Slides for the April 28th presentation at the Collaborative Faculty Development Conference in Alberta. Overview included student & instructor responses to learning to write from Years 1 to 4 and implications for undergraduate nursing education. Discussion of faculty development included issues of genre-specific feedback, student reading challenges, and curricular constraints/enablers to learning to write across all four years.
Erfasst vonBASE - Bielefeld Academic Search Engine
Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: