Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLundgren, Carol A.
TitelA Comparison of the Effects of Programmed Instruction and Computer-Assisted Instruction on Achievement in English Grammar.
QuelleIn: Delta Pi Epsilon Journal, 27 (1985) 1, S.1-9Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Business Communication; Community Colleges; Computer Assisted Instruction; English Instruction; Grammar; Higher Education; Programed Instruction; Skill Development; Teaching Methods
AbstractThis study compared the effects of programed-test instruction and computer-assisted instruction on achievement in 11 areas of English grammar. In contrast to the findings of previous research on the subject, significant differences in achievement were found favoring the programed-text method over the computer-assisted method. (Author/CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: