Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcKinney, Kay
InstitutionOffice of Educational Research and Improvement (ED), Washington, DC.
TitelHow the Experts Teach Math. Research in Brief.
Quelle(1986), (3 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Elementary Education; Elementary School Mathematics; Elementary School Teachers; Lesson Plans; Mathematics Instruction; Research Utilization; Socioeconomic Influences; Teacher Effectiveness; Teaching Methods
AbstractFindings are reported from a six-year study of seven expert mathematics teachers who taught in elementary schools in very poor neighborhoods with "difficult" students or in economically depressed areas with high unemployment. Compared with novice teachers, the expert teachers used time more wisely, organized lessons better, and knew their content and how to help children learn it. Each of these aspects is discussed with specifics noted. The three aspects are intertwined, and expert teachers know how to combine the three so that their students are successful. (MNS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: