Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLeBlanc, Gess; Fredrick, Tim
Sonst. PersonenHefner, Keith (Hrsg.); Tucker, Maria Luisa (Hrsg.)
InstitutionJossey-Bass Inc
TitelWho's in my classroom?.
Building developmentally and culturally responsive school communities.
QuelleHoboken, NJ: Jossey-Bass (2021)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781119824138 (gebundene Ausgabe); 9781119824145; 9781119824152 (EPUB)
SchlagwörterCulturally relevant pedagogy; Teachers; Training of; Erziehung
AbstractAn Introduction to Developmentally and Culturally Responsive Teaching (DCRT) -- Recognizing and Undoing Bias-How Teachers' Beliefs Impact Students -- How Schools Influence Our Beliefs about Ourselves -- How Schools Shape Gender and Racial Identity Development -- How Stress and Trauma Affect Learning -- How We Can Help Students Heal and Do Better in School -- The Change Process -- Reaching DCRT Goals through True, Teen-Written Stories. "There is increased pressure for school teachers and administrators to better understand their students of color and become more responsive to their lives and needs. But how? Traditionally it has been difficult for schools to make time for instruction on "non-academic" subjects like race and social and emotional learning. However, for the first time, the Every Student Succeeds Act of 2015 (which took effect in 2017-18) required schools to select one "non-academic metric" (e.g., increases in SEL skills, decreases in discipline disparities) for measuring school quality and climate. This mandate, along with the social changes of the past six months, gives schools powerful motivation to purchase books and training that will help teachers and administrators create more responsive and effective school climates"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2021/3/09
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: