Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenNkoli Tlal, Lloyd Daniel (Hrsg.); Makhalemele, T. J (Hrsg.)
TitelIntegrating multicultural education into the curriculum for decolonisation.
Benefits and challenges.
QuelleNew York: Nova Science Publishers (2018), X, 263 S.Verfügbarkeit 
ReiheEducation in a competitive and globalizing world
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781536135831; 9781536135848 (E-Book)
SchlagwörterMulticultural education; Culturally relevant pedagogy; Decolonization; Study and teaching; Erziehung
Abstract[Re]framing strategies for an integrated multicultural education process for a decolonised curriculum / Micheal M. van Wyk -- Achieving inclusive education in a multicultural classroom / Lloyd Daniel N. Tlale and Thabo J. Makhalemele -- Multiculturalism as a lens to endorse and implement cultural diversity in education / Motlalepule Ruth Mampane -- Multicultural education and university development : a response to socio-economic transformation / Gregg Alexander -- Multiculturalism through transformative teaching and learning approaches / Tsediso M. Makoelle -- Managing racial conflicts in hybrid multicultural classrooms in South Africa / J. Nyoni -- Changes in teacher preparation for multicultural classrooms / Thabo J. Makhalemele and Mahlomola J. Ngoaketsi -- Equity pedagogy and multicultural competence as the basis for multicultural education / Lloyd Daniel N. Tlale -- Increasing multicultural content in the classroom through professional development / Vimbi P. Mahlangu -- Developing meaningful relationships with learners in multicultural classrooms / Thabo J. Makhalemele and Isabel Payne-van Staden -- Approaches to embedding multiculturalism into the curriculum / Jacomina Maphefo C. Motitswe -- Multicultural education for decolonisation through enhancing wellness and positive behaviour / Racheal Mafumbate -- Multicultural education in early childhood education (ECE) : implications for learning / Masello H. Phajane -- Multicultural education in empowering school culture and social structure / Mubi F. Mavuso -- Multiculturalism and diversity / Nonhlanhla D. Maseko -- Managing student discipline in multicultural classrooms / Tebogo I. Mogashoa.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: