Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKleinert, Harold L.; Kearns, Jacqueline Farmer; Kennedy, Sarah
TitelA Brief Response to Elliott's and Sailor's Commentaries.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps, 22 (1997) 2, S.107-08Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Accountability; Disabilities; Educational Assessment; Educational Change; Educational Innovation; Elementary Secondary Education; Evaluation Methods; Inclusive Schools; Portfolio Assessment; State Programs; Student Evaluation
AbstractThis response to comments on "Accountability for All Students: Kentucky's Alternate Portfolio Assessment for Students with Moderate and Severe Cognitive Disabilities" (Kleinert and others), discusses changes in the ways Alternate Portfolios are now scored and answers concerns on the inclusion of students with mild and severe disabilities in portfolio assessments. (CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: