Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKuh, George D.
TitelHow Are We Doing? Tracking the Quality of the Undergraduate Experience, 1960s to the Present.
QuelleIn: Review of Higher Education, 22 (1999) 2, S.99-119Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0162-5748
SchlagwörterCollege Outcomes Assessment; College Students; Educational Change; Educational History; Educational Trends; Higher Education; Student Experience; Undergraduate Study
AbstractExamines the quality of the undergraduate experience in the 1990s, using student data that spans the four decades beginning with the 1960s. Two questions are addressed: whether college students in the 1960s and 1970s gained more from their undergraduate experience than subsequent cohorts, and whether reforms are having the desired effects. Data were drawn from multiple sources. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Review of Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: