Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Oldman, Michele |
---|---|
Titel | The Thinking of Students: Students Travel "The Road Not Taken." |
Quelle | In: Mathematics Teaching in the Middle School, 1 (1995) 6, S.480-83 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 1072-0839 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Junior High Schools; Learning Activities; Map Skills; Mathematics Education; Mathematics Instruction; Middle Schools; Student Journals; Student Projects; Topology Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Sekundarstufe I; Lernaktivität; Kartenverständnis; Mathematische Bildung; Mathematics lessons; Mathematikunterricht; Middle school; Mittelschule; Mittelstufenschule; Studentenzeitung; Schulprojekt; Topologie |
Abstract | Describes a journal-writing project involving the best route to travel from one place to another and presents some student responses. (MKR) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |