Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRyan, Kevin
TitelAchievement, Hedonism and the Teacher.
QuelleIn: School of Education Review, 3 (1991) 1, S.6-10Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Academic Achievement; Discipline; Educational Change; Elementary Secondary Education; Ethical Instruction; Higher Education; Moral Development; Preservice Teacher Education; Social Influences; Student Improvement; Teacher Education Curriculum; Teacher Role; Values Education
AbstractThe problem of poor school achievement is in part because students lack work and discipline values. The article suggests moral and ethical teachings inspire students to be better scholars and people; and teacher education must prepare teachers to be moral educators by reintroducing moral education into the curriculum. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: