Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMadigan, Robert; Brosamer, James
TitelImproving the Writing Skills of Students in Introductory Psychology.
QuelleIn: Teaching of Psychology, 17 (1990) 1, S.27-30Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Research; Comparative Analysis; Higher Education; Instructional Improvement; Psychology; Writing (Composition); Writing Across the Curriculum; Writing Difficulties; Writing Improvement; Writing Skills
AbstractCompares two studies in which the effects of a writing component in introductory psychology were measured. Evaluates the impact of the format on students' writing skills. Notes essay questions were restricted to four rhetorical forms previously encountered by students in freshman composition classes. (Author/NL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: